I. PĂRŢILE ACORDULUI
1. FURNIZORUL, denumit generic „ACADEMIA DE MEDITAȚII”reprezentat prin firma parteneră sau colaboratoare:
PURLUCA MARIA LUISA P.F.A – CUI 50453580, NR.REG.COM F2024006902005, cont bancar RO41BRDE240SV91996842400 deschis la Banca Română pentru Dezvoltare (BRD).
2. BENEFICIARUL, persoana fizică cu vârsta de minim 18 ani sau persoana juridică care accesează site-ul prin orice mijloc de comunicare în scopuri private sau profesionale și achiziţionează online cursurile sau produsele puse la dispoziţie de către FURNIZOR.
sunt denumite în continuare în mod colectiv “Părțile” și în mod individual “Partea”, având în vedere că :
• FURNIZORUL pune la dispoziţia BENEFICIARULUI cursuri, servicii sau produse online pentrul disciplinele școlare: matematică și limba română;
• BENEFICIARUL doreşte achiziţionarea cursurilor, serviciilor sau produselor acestuia;
ATENȚIE! Societatea nu este o instituție de învățământ. Prin urmare, vă rugăm să aveți în vedere că utilizarea Platformei nu reprezintă participarea în cadrul unui curs acreditat. Platforma reprezintă, atât un instrument de informare, cât și un instrument de dezvoltare culturală a participanților care aleg să utilizeze site-ul. Societatea nu își asumă răspunderea privind atingerea unui anumit rezultat academic de către utilizatorii platformei. Platforma reprezintă un website pe care este publicat conținut digital pe care utilizatorii îl pot parcurge pentru dezvoltarea lor culturală.
ATENȚIE! Pentru accesarea conținutului de pe Platformă adresat copiilor cu vârsta sub 18 ani, contul de utilizator va fi creat și, implicit, Termenii și Condițiile vor fi acceptați de către reprezentantul legal al copilului cu vârsta sub 18 ani (părinte sau tutore). Ulterior, accesul copilului cu vârsta sub 18 ani la contul de utilizator va fi permis exclusiv de către reprezentantul legal (părinte sau tutore), sub supravegherea acestuia. Reprezentantul legal (părinte sau tutore) al copilului cu vârsta sub 18 ani este direct răspunzător de respectarea tuturor prevederilor prezentelor Termeni și Condiții de către copilul său și este obligat să-i aducă la cunoștință toate Regulile de utilizare ale Platformei.
Părțile au convenit să încheie prezentul acord în următoarele condiţii:
II. OBIECTUL ACORDULUI
Obiectul acordului îl reprezintă vânzarea online de către FURNIZOR a cursurilor sau produsele prezentate pe platforma online „ACADEMIA DE MEDITAȚII”, BENEFICIARULUI.
În cazul achiziției de produse și/sau servicii online prin magazinul online al FURNIZORULUI, Comanda (“Comandă” sau ”Înscrie-te”) efectuată pe cale electronică de către Beneficiar pe orice site web aparținând acestuia constituie un Contract care se supune temenilor și condițiilor prezente.
III. DURATA ACORDULUI
1. Prezentul acord intră în vigoare din momentul achiziţionării de către BENEFICIAR a cursului/cursurilor, respectiv produsului/produselor pus(e) la dispoziţie de către FURNIZOR şi încetează la data finalizarii acestora.
2. Prezentul document reprezintă contractul dintre noi, pe de o parte, și dumneavoastră, pe de altă parte „ACADEMIA DE MEDITAȚII”.
3. Contractul se încheie în momentul în care dumneavoastră vă creați contul de utilizator pe Platformă, prin bifarea căsuței de acceptare a Termenilor și Condițiilor. Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor dumneavoastră vă angajați contractual să îi respectați și declarați expres că ați citit, ați înțeles și ați acceptat conținutul acestora, că înțelegeți și acceptați care vor fi drepturile și obligațiile dumneavoastră în raport cu utilizarea Platformei și cu Societatea. În ceea ce privește interpretarea Termenilor și Condițiilor, acestea reprezintă contractul general aplicabil între noi și dumneavoastră, iar Clauzele Termenilor și Condițiilor se vor aplica în orice moment al utilizării Platformei, indiferent de cursul pe care îl veți parcurge sau de produsul cumpărat.
4. Prezentele Termeni și Condiții sunt încheiate pe o durată nedeterminată, fiind în vigoare atât timp cât veți avea contul de utilizator deschis pe Platformă. Acestea vor înceta concomitent cu închiderea contului dumneavoastră de utilizator, în condițiile prezentate mai jos.
5. În ceea ce privește accesul la cursurile disponibile pe Platformă, acesta se va realiza, după cum urmează:
(i) în cazul Cursurilor cu abonament, atâta timp cât este plătit abonamentul, fiecare plată conferind accesul pentru o lună (4 sedințe sau 8 sedințe)
! ATENȚIE: Această perioadă (a cursului selectat și achiziționat), neputând fi fracționată pe zile sau săptămâni SAU schimbată, sub natura disciplinei alese;
(ii) în cazul produselor cu plată unică, după efectuarea plății unice, veți avea acces la propriu-zis al acestuia, în condițiile prevăzute în prezentul document și în pagina de descriere a produsului cu plată unică.
IV. PREŢUL ACORDULUI ŞI MODALITĂŢI DE PLATĂ
1. Prețurile cursurilor/produselor vor fi cele comunicate pe paginile de vânzare individuale pentru fiecare curs/produs în parte.
2. Plata se va putea face online, cu cardul, prin transfer bancar, ordin de plată sau prin intermediul procesatorului online de plată securizată – Netopia Payments, respectiv STRIPE și se achită integral în momentul plasării comenzii.
3. Factura fiscală se va emite la data debitării sumei, în contul FURNIZORULUI (conform extrasului de cont) sau, după confirmarea plății în contul BENEFICIARULUI (conform extrasului de cont).
4. Toate prețurile afişate pe Platforma conțin taxa pe valoare adăugată (T.V.A.) inclusă, în cota prevazută de lege.
V. DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR
V.1. FURNIZORUL se obligă:
1.1. Să pună la dispoziţia BENEFICIARULUI cursurile/produsele online, așa cum sunt ele prezentate pe paginile de vânzare.
1.2. Să ofere accesul BENEFICIARULUI pe platforma de curs.
1.3. Să presteze serviciile de formare, cu respectarea normelor legale, punând accent pe calitatea acestora, oferind astfel serviciile solicitate în cele mai bune condiții;
1.4. Să trateze cu profesionalism orice situație specială legată de educația Beneficiarului.
1.5. Să ofere BENEFICIARULUI accesul la o comunitate de suport online, sub forma unui grup privat de curs.
1.6. Să ofere serviciile solicitate în cele mai bune condiții, la termenele comunicate în prealabil BENEFICIARULUI şi stabilite în mod unilateral de către FURNIZOR.
1.7. În cazul Cursurilor a căror desfășurare se face în mediul online, dacă profesorul colaborator al Furnizorului nu are posibilitatea, din orice motive, să participe la desfășurarea cursului, Furnizorul poate, fie să reprogrameze respectivul Curs, urmând ca noua dată să fie comunicată Beneficiarului cu respectarea dispozițiilor prezentului Contract, fie să procedeze la înlocuirea profesorului colaborator în scopul asigurării desfășurării orelor de pregătire.
1.8. Furnizorul îi face cunoscut beneficiarului faptul că, prin participarea la cursurile centrului educațional „ACADEMIA DE MEDITAȚII” este de acord cu înregistrarea cursurilor live și că acestea pot fi folosite în sens comercial sau nu, astfel îi poate înregistra vocea și imaginea acestuia și, practic, tot ce înseamnă componenta audio și video.
1.9. Dacă BENEFICIARUL nu va putea participa LIVE la data și ora stabilită anterior de către BENEFICIAR, PRESTATORUL se obligă să pună la dispoziţia BENEFICIARULUI cursurile, sub forma unor înregistrări valabile care pot fi accesate doar în teremen de 30 zile de la data punerii la dispoziție a acestora către BENEFICIAR.
1.10. BENEFICIARUL îşi dă expres acordul ca materialele video menționate, drepturile de imagine, precum și orice alte materiale video realizate de către PRESTATOR în legătură cu cursul care face obiectul prezentului contract să fie cesionate PRESTATORULUI cu titlu exclusiv, pentru toate teritoriile lumii, PRESTATORUL având, incluzând, fără limitare, dreptul exclusiv pentru:
– utilizarea
– afișarea
– expunerea
– comercializarea
– publicarea
– dreptul de a reproduce integral sau parţial materialele
– promovarea
– distribuirea în orice format
inclusiv și fără limitare pentru: televiziune, video, audio, internet, dispozitive și sisteme de comunicații mobile și electronice, în orice modalitate considerată oportună de către PRESTATOR.
1.11. Să respecte confidențialitatea și termenele de realizare.
V.2. BENEFICIARUL se obligă să:
2.1 Să achite prețul convenit pentru serviciile contractate, la termenele prevăzute în prezentul acord. În cazul în care Beneficiarul nu onoreaza termenele de plata comunicate de FURNIZOR, acesta din urma este absolvit de obligația acordării serviciilor, iar întârzierea la plată mai mult de 3 zile dă dreptul PRESTATORULUI de a întrerupe accesul la serviciile furnizate, până la achitarea sumelor cuvenite.
2.2. Să participe la toate orele de pregatire online.
2.3. Reprogramarea unui Curs se poate face doar în mod excepțional, iar intenția de reprogramare se va comunica Furnizorului cu minim 24 ore înainte de data programată pentru cursul al cărei reprogramare se solicită, pentru a se considera valabilă intenția acestuia.
2.4. Să respecte întocmai regulile de comunicare pe grupul suport, reguli stabilite de FURNIZOR și să nu foloseasca un limbaj nepotrivit sau licențios pe acest grup la adresa FURNIZORULUI sau a oricărui alt participant în cadrul cursului.
2.5. În cazul în care Beneficiarul solicită reprogramări în mod repetat ale Cursurilor din motive medicale, după a doua reprogramare va trebui să prezinte un document medical justificativ în termen de cel târziu 3 zile de la data reprogramării. În situația în care Beneficiarul nu va prezenta un document care să justifice reprogramarea din motive medicale, cursul/cursurile vor fi considerate efectuate, iar Beneficiarul nu va mai avea dreptul la reprogramarea acestora și nici la restituirea taxei achitate aferente cursului/cursurilor a căror reprogramare s-a solicitat.
2.6. În cazul cursurilor a căror desfășurare se face în mediul online, dacă Beneficiarul nu are posibilitatea, din orice motive, să participe la acestea și reprogramarea cursului nu a fost solicitată cu minim 24 ore înaintea desfășurării acestuia, respectivul curs va fi considerat efectuat.
2.7. Își dă acordul expres să fie contactat cu informații despre cursuri promoționale și produse auxiliare conexe prin intermediul comunicărilor online. Cu toate acestea, va avea opțiunea de a se abona sau dezabona de la astfel de comunicări.
2.8. Să nu pună la dispoziţia niciunui terţ, indiferent de metodă ori suport, cu titlu gratuit sau oneros, cursul pus la dispoziţia sa de către FURNIZOR, să nu folosească imaginea sa, precum şi orice alte date, informaţii, valori, ori statistici care aparțin FURNIZORULUI.
VI. RĂSPUNDERE
1. Fiecare dintre părţi este răspunzătoare pentru îndeplinirea întocmai, integrală şi la timp a tuturor obligaţiilor asumate prin prezentul acord.
2. Acceptarea Termenilor și condițiilor site-ului se confirmă prin bifarea checkboxului corespunzător din site și/sau prin trimiterea Comenzii și/sau prin efectuarea plății online. Prin accesarea site-ului și utilizarea site-ului acceptați în mod expres și neechivoc ”Termenii și condițiile” site-ului în ultima lor versiune comunicată în cadrul site-ului.
3. Utilizarea conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra ”Termenilor și condițiilor” site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor și Condițiilor Site-ului. Sunteți responsabil pentru verificarea versiunii finale a ”Termenilor și Condițiilor” ori de câte ori utilizați site-ul.
4. Toate drepturile ce decurg din dreptul de proprietate intelectuală asupra cursului si a materialelor adiționale, parte integrantă din platforma „ACADEMIA DE MEDITAȚII” sunt protejate de legislația în domeniul proprietății intelectuale, iar încălcarea acestora atrage dupa sine sancțiunile prevăzute de lege.
5. Părţile stabilesc de comun acord ca în cazul în care BENEFICIARUL pune la dispoziţia unui terţ cursul sau orice fel de material protejat prin drepturi de autor, fara acordul expres al FURNIZORULUI (art V.2.8. din prezentul acord) acesta va fi ţinut la plata către FURNIZOR a sumei de 5.000 EUR/obligaţie încălcată cu titlu de daune interese.
6. Părțile declară că între ele nu a mai intervenit nici o alta întelegere și că prezentul contract este singurul intervenit între PRESTATOR și BENEFICIAR.
7. Orice alte acorduri ulterioare, indiferent că sunt în formă orală sau scrisă, nu produc nici un fel de efecte juridice între părți.
8. Părțile se obligă să nu transmită în nici un fel către terți, drepturile și obligațiile lor rezultate din acești termeni și condiții.
9. Eventualele litigii între părți se vor rezolva pe cale amiabilă, iar în cazul în care această alternativă eșuează, ele vor fi soluționate de către instanța competentă.
10. Părţile înţeleg şi acceptă ca toate sumele primite din parteneriate, promovari şi/sau publicitate în legătură cu cursurile/produsele care fac obiectul prezentelor termeni şi condiţii revin exclusiv PRESTATORULUI.
VII. CLAUZA DE CONFIDENŢIALITATE
VIII. CLAUZA DE NECONCURENŢĂ
IX. ÎNCETAREA
1. Prezentul Contract încetează în următoarele cazuri:
– prin ajungerea la termen;
– prin acordul scris al ambelor parti;
– prin rezilierea contractului.
2. Părtile au dreptul de a considera contractul ca fiind reziliat de plin drept, fără cerere de chemare în judecată şi fără nicio altă formalitate prealabilă, în cazul în care partea în culpă încalcă oricare dintre obligațiile din prezentul contract, considerate de către parţi esenţiale şi nu remediază această situaţie în termen de maxim 15 zile de la primirea notificării în acest sens de la cealalata parte (notificarea putând prevedea şi un termen mai scurt, în functie de circumstanţe).
3. În cazul neachitării la timp a serviciilor contractate, Furnizorul este absolvit de obligația acordării serviciilor de instruire online sau de livrarea produselor comandate.
X. POLITICA DE RETUR/ANULARE
1. Politica de vanzare online
1.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzi ii este permis oricărui Utilizator/Cumpărător.
1.2. Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea www.academiademeditatii.ro , acestea fiind utilizate exclusiv cu titlul de prezentare.
1.3. Promotiile/Ofertele prezente pe site sunt valabile intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
1.4. Prin lansarea unei Comenzi pe Site, BENEFICIARUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care www.academiademeditatii.ro isi deruleaza operatiunile pe Site.
1.5. Notificarea primita de catre Client, imediat dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta confirmarea comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
1.6 Pentru motive justificate, www.academiademeditatii.ro isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Produse si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modificam cantitatea de Produse si/sau Servicii din Comanda, vom anunța Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia www.academiademeditatii.ro la efectuarea Comenzii si vom returna suma achitata.
1.7 www.academiademeditatii.ro nu considera o comanda neconfirmata de catre www.academiademeditatii.ro ca avand valoarea unui Contract.
1.8 Contractul intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre www.academiademeditatii.ro.
1.9 Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) .
1.10 Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON.
1.11 In cazul platilor online, www.academiademeditatii.ro nu este și nu poate fi facută responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitentă a cardului acestuia, în cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
1.12 Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea www.academiademeditatii.ro, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre www.academiademeditatii.ro pe site vor sta la baza Contractului astfel incheiat. Termenii si Conditiile de utilizare pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului Site. Aceste modificari devenind obligatorii si cu efect imediat pentru toti Utilizatorii/Clientii.
1.13 Platforma este un instrument de învățare pentru utilizatori, astfel încât aceștia să beneficieze de cursuri de pregătire aplicate pentru examenele naționale (Evaluare Națională și Bacalaureat).
1.14. Platforma este un instrument digital prin intermediul căreia utilizatorii pot accesa conținut digital educativ. Platforma nu reprezintă o instituție de învățământ.
1.15. Cursurile noastre sunt accesibile și sunt publicate sub formă de conținut digital accesibil prin plata unui preț de acces. Prin înscrierea la un curs și plata prețului de acces la acel curs, dumneavoastră achiziționați accesul la materialele publicate și care se vor publica în acel curs, pentru o anumită perioadă de timp, astfel cum este aceasta indicată în pagina de descriere a cursului (spre ex. prin plata abonamentului lunar, în fiecare lună, dobândiți accesul pentru o lună de zile la conținutul digital din cursul achiziționat).
2. COMANDA
2.1 Clientul/Utilizatorul poate efectua Comenzi pe Site prin adaugarea Produselor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda, efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres.
2.2 . Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Produs si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Produs/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea Comenzii, implicit nici rezervarea automata a Produsului/Serviciului.
2.3 Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa. 2.4 Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte ca www.academiademeditatii.ro il poate contacta prin orice mijloc disponibil/agreat de www.academiademeditatii.ro, in orice situatie in care este necesara contactarea clientului.
2.5 www.academiademeditatii.ro poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti și fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, mai ales în urmatoarele cazuri:
– neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
– invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de www.academiademeditatii.ro, in cazul platii online; datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
– activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel www.academiademeditatii.ro si/sau partenerii acestuia;
– realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate;
– pentru alte motive obiective.
2.6. Factura se va emite pe baza datelor furnizate de catre Client in procesul de creare Cont, si prin Comanda plasata. www.academiademeditatii.ro nu este responsabil si nu poate fi tinut raspunzator pentru furnizarea unor date incorecte, incomplete si/sau neadevarate la momentul crearii Contului si la data plasarii Comenzii de catre Client/Utilizator. Recomandam Clientilor/Utilizatorilor sa verifice datele furnizate catre www.academiademeditatii.ro in baza carora se va emite factura aferenta Comenzilor.
3. TRANSPORTUL
3.1 Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului www.academiademeditatii.ro, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii www.academiademeditatii.ro. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor www.academiademeditatii.ro, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii www.academiademeditatii.ro. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii www.academiademeditatii.ro prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.
3.2 www.academiademeditatii.ro isi asuma responsabilitatea pentru ambalarea corespunzatoare a Produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare in vederea livrarii Produselor.
3.3 www.academiademeditatii.ro efectueaza livrarea Produselor si prestarea Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
3.4 In cazul in care www.academiademeditatii.ro nu poate executa Contractul din cauza ca Produsul nu este disponibil, www.academiademeditatii.ro va informa Clientul despre aceasta situatie.
3.5 Detaliile de livrare a Produselor/Serviciilor incluzand, dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii, nu constituie o obligatie contractuala din partea www.academiademeditatii.ro, fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare dintre parti poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
4. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII PRODUSELOR
4.1 In afara de cazul in care este agreat diferit de catre www.academiademeditatii.ro si Client, proprietatea asupra Produselor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Clientului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de catre Curier)
5. RETURUL DREPTULUI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
5.1 Informatiile publicate pe www.academiademeditatii.ro apartin site-ului, prin urmare, aceste informatii nu pot fi publicate, transmise, copiate prin orice metoda fara acordul scris acordat in prealabil al reprezentantului legal al societatii www.academiademeditatii.ro. care administreaza site-ul. Nerespectarea acestor conditii se pedepseste conform legii in vigoare. Orice incalcare a drepturilor de autor poate fi sesizata pe adresa de mail contact@academiademeditatii.ro
6. SCRIEREA DE RECENZII
6.1 Scrierea de Recenzii se poate face de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori in sectiunea de “Recenzii”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.
6.2 In momentul inregistrarii unei anumite Recenzii, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.
6.3 In momentul inregistrarii unei anumite Recenzii, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul se obliga la respectarea urmatoarelor conditii:
– Sa faca referiri doar la produsele comandate, evitand informatii legate de aspecte ce pot suferi modificari (preț sau oferte promotionale);
– Sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta in orice fel oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;
– Nu incalca sau insusesc drepturile de proprietate intelectuala, drepturile de confidentialitate, inclusiv drepturile de protectie a datelor cu caracter personal si/sau orice alt tip de drepturi;
– Să nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
– Nu incalca orice lege sau reglementare aplicabila;
6.4 Cand o Recenzie este semnalata de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termenii si Conditiile Site-ului. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.
7. RESPONSABILITATE
7.1. www.academiademeditatii.ro nu poate fi responsabila pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre www.academiademeditatii.ro a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
8. RETURNAREA
8.1 În baza legislației UE, la achiziția unui produs sau serivicu online, aveți dreptul de a anula comanda în termen de 14 zile calendaristice, indiferent de motiv și fără nicio justificare.
8.2. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat ( fără ștersături, mâzgâlituri, defecte de utilizare vizibile, fără ambalaj deteriorat, să nu fie îndoit și sa fie însoțit de factura de achiziție.
8.3 Dacă se constată faptul că produsul returnat are defecte, returul se refuză. Costurile returului sunt suportate integral de către cumpărător. Doar dacă produsul comandat ajunge deteriorat, din cauza unui accident în timpul transportului, www.academiademeditatii.ro suportă consecințele unui eventual accident la transport, dacă sunt îndeplinite anumite condiții: produsul trebuie pozat imediat ce este descoperită neintegralitatea lui și magazinul trebuie anunțat imediat despre accident, intrând în posesia fotografiilor ce atestă starea produsului odată ajuns la destinație. Nu luăm în considerare cererile venite a doua zi. Dacă se constată faptul că deteriorarea produsului este cauzată de transport, produsul se înlocuiește în decurs de maxim 10 zile lucrătoare cu unul nou, fără niciun cost perceput din partea clientului.
8.4. Prin folosirea site-ului www.academiademeditatii.ro, Beneficiarul acceptă oferta de servicii și produse de pe ww.acedemiademeditatii.ro, precum și Termenii și Condițiile serviciului, împreună cu Politica privind protecția datelor cu caracter personal și Politica de utilizare Cookie-uri.
8.5. După plata abonamentului lunar, clienții au acces timp de o luna (în funcție de tipul abonamentului achitat) la cursurile ACADEMIEI DE MEDITAȚII, conform programării stabilite de comun acord cu FURNIZORUL/PRESTATORUL.
8.6. Cursurile de meditații se pot ține online pe platforma: ZOOM, GOOGLE MEET sau GoToMeeting.
8.7. Termenul de livrare se va stabili de comun acord cu clientul, în termen de 5 zile lucrătoare de la data efectuării tranzacției, stabilindu-se o dată calendaristică certă și un interval orar, recurente, agreate de ambele părți la începutul colaborării (exemplu: fiecare marți la ora 16:00).
XI. DESCRIEREA PLATFORMEI ȘI A CURSURILOR
1. Platforma vă oferă acces la conținut digital privind cursurile de pregătire școlară la limba și literatura română, respectiv, matematică, pentru pregătirea specifică și aplicată în cadrul examenelor naționale (Evaluare Națională sau Bacalaureat).
2. Platforma reprezintă un website prin care dumneavoastră veți avea acces la conținut digital care este existent pe Platformă la data creării contului sau care se va publica în viitor și care nu este livrat pe un suport material, dar este accesibil doar prin intermediul contului de utilizator, în baza unui preț unic sau a unui abonament lunar reînnoit.
3. Platforma și Societatea nu reprezintă o instituție de învățământ.
4. Cursurile publicate pe Platformă sunt create și susținute de persoane independente, care nu dețin neapărat pregătire de specialitate ori acreditare ca profesori în domeniul predat în curs, ori pregătire pedagogică, iar parcurgerea cursurilor publicate pe Platformă nu reprezintă completarea unui ciclu de învățământ recunoscut, ori absolvirea unei instituții sau a unui curs acreditat și se face exclusiv la libera alegere a dumneavoastră.
5. Cursurile disponibile pe Platformă au un rol educativ și facultativ la care persoanele interesate se pot înscrie pentru a-și îmbunătăți cunoștințele ori pentru a se pregăti, punctual, pentru unul dintre subiectele tratate de cursul respectiv.
6. Platforma vă oferă acces la conținut digital sub formă de cursuri pentru diverse materii, cu acces pe bază de abonament lunar. Aceste Cursuri sunt supuse prezentelor Termeni și Condiții.
7. Prin intermediul Platformei vă puteți înscrie la Cursurile cu abonament care sunt accesibile prin plata unui abonament lunar. Prin plata abonamentului lunar, dumneavoastră dobândiți accesul la conținutul digital deja publicat sau care va fi publicat de către noi în cadrul acelui Curs cu abonament, în condițiile de mai jos.
8. Cursurile cu abonament sunt formate din conținut digital educativ, pentru care dumneavoastră plătiți un acces lunar. Prin intermediul cursului cu abonament veți avea posibilitatea de a participa la întâlniri virtuale cu instructorul titular al acelui Curs cu abonament. Întâlnirile virtuale reprezintă tot conținut digital.
9. Accesul la Cursul cu abonament va avea loc în baza abonamentului lunar, conform prevederilor de mai jos, pe perioada de timp cât abonamentul pentru acces la cursul respectiv este plătit. Cât timp abonamentul dumneavoastră este activ, din contul de utilizator veți putea accesa oricând cursurile deja parcurse, precum și revedea înregistrările întâlnirilor virtuale la care ați participat sau nu în ultimele 30 de zile. În cazul în care abonamentul nu mai este plătit, accesul la Cursul cu abonament respectiv se suspendă, nemaiputând fi accesate nici materialele parcurse sau înregistrările întâlnirilor virtuale.
10. Prin înscrierea la un Curs cu abonament, dumneavoastră dobândiți accesul la conținutul digital din acel curs. Publicarea conținutului digital nu este garantată și rămâne la libera noastră discreție cantitatea și calitatea conținutului digital pe care îl publicăm în cadrul Cursurilor cu abonament. Prin urmare, accesul la Cursurile cu abonament nu vă conferă un drept asupra noastră prin care noi să publicam sau nu noi conținut digital, de a diversifica, de a menține ori de a modifica conținutul digital existent. Înscrierea la Cursurile cu abonament vă oferă accesul la conținutul digital existent din cadrul Cursului cu abonament, astfel cum este el publicat pe Platformă sau astfel, cum noi vom decide să îl publicăm, să îl modificăm sau să îl ștergem.
XII. DESCRIEREA ORELOR DE MEDITAȚII / ÎNTÂLNIRILE VIRTUALE
1. Întâlnirile virtuale se vor desfășura sub forma unor prezentări interactive în care profesorul / instructorul va prezenta tema planificată iar participanții vor putea adresa întrebări.
2. Întâlnirile virtuale vor fi înregistrate și publicate pe Platformă, astfel încât să fie disponibile tuturor utilizatorilor înscriși ai Platformei sau care se vor înscrie la acel Curs cu abonament.
3. În cazul în care nu ați putut participa la unul sau mai multe dintre întâlnirile virtuale organizate, sau doriți revizionarea lor, acestea sunt accesibile în pagina fiecărui modul pentru a putea fi (re)vizionate.
4. Utilizatorii noi vor avea acces la întâlnirile care au avut loc în ultimele 30 de zile dedicate cursului cu abonament pentru care au plătit accesul, de la începutul Cursului cu abonament.
5. În timpul întâlnirilor virtuale veți avea la dispoziție posibilitatea de a adresa întrebări și de a dialoga cu profesorul / instructorul fie prin chatul aplicației, fie solicitând luarea cuvântului pentru a vorbi direct. Ca urmare a înregistrării întâlnirilor virtuale, vocea dumneavoastră va fi, de asemenea, înregistrată în momentul în care luați cuvântul.
6. Întâlnirile virtuale se vor desfășura numai conform programului din pagina de descriere a Cursului cu abonament și nu pot fi anulate și / sau reprogramate la solicitarea dumneavoastră. Anularea și / sau reprogramarea întâlnirilor virtuale poate fi decisa doar de noi, în conformitate cu prezentele Termeni și Condiții.
7. Întrucât abonamentul este plătit pentru a avea acces la Cursul cu abonament, nu aveți dreptul la restituirea integrală sau parțială a abonamentului plătit în cazul în care nu participați, indiferent de motiv, la una sau multe dintre întâlnirile virtuale organizate în cadrul Cursului cu abonament la care v-ați înscris.
8. Pentru fiecare întâlnire virtuală în parte va fi publicat linkul de acces în contul dumneavoastră de utilizator, în pagina Cursului cu abonament la care v-ați înscris.
9. În cazul în care la o întâlnire virtuală niciun utilizator nu accesează link-ul întâlnirii virtuale și nu este prezent în cel mult 15 minute de la începutul întâlnirii virtuale, întâlnirea virtuală respectivă va înceta, nu va mai fi susținută, nu va mai fi înregistrată și nu se va publica pe Platformă.
10. În situații excepționale, profesorii / instructorii pot decide recuperarea întâlnirii virtuale anulate. Vă rugăm să aveți în vedere că nu suntem obligați nici noi, nici profesorii / instructorii, să recuperăm întâlnirile virtuale anulate, aceasta fiind o posibilitate lăsată la aprecierea profesorului / instructorului. În cazul în care profesorul / instructorul decide recuperarea unei întâlniri virtuale anulate, vă vom notifica data și ora întâlnirii virtuale de recuperare, atât prin intermediul Platformei, cât și prin mijloacele de comunicare conform prezentelor Termeni și Condiții.
11. În cazul în care, din motive justificate sau nejustificate, profesorul / instructorul nu va putea susține două sau mai multe întâlniri virtuale consecutive, la cererea dumneavoastră formulată în scris și transmisă pe e-mail, la adresa contact@academiademeditatii.ro vom decala următoarea dată de plată a abonamentului dumneavoastră cu o perioadă de timp proporțională cu perioada de timp în care nu au fost susținute cele două sau mai multe întâlniri virtuale consecutive.
12. În anumite situații, altele decât cele de anulare ale întâlnirilor virtuale sau de reprogramare a uneia sau mai multor întâlniri virtuale, este posibil ca un profesor / instructor să dorească modificarea completă sau parțială și permanentă a programului întâlnirilor virtuale din cadrul Cursului cu abonament. În acest caz, vă vom notifica cu cel puțin o săptămână înainte de data intrării în vigoare a noului program al întâlnirilor virtuale, prin unul dintre mijloacele de comunicare conform prezentelor Termeni și Condiții, despre modificarea completă sau parțială și permanentă a programului întâlnirilor virtuale din cadrul Cursului cu abonament la care sunteți înscris și noul program al întâlnirilor virtuale. În cazul în care nu sunteți de acord cu noul program al întâlnirilor virtuale, aveți posibilitatea de a vă dezabona de la Cursul cu abonament la care sunteți înscris și de a nu mai prelungi plata abonamentului, însă fără restituirea sumelor achitate în cazul în care s-a depășit termenul legal de returnare a sumelor (14 zile de la achiziție – primele 2 ședințe).
13. Cursurile cu plată pot fi accesate, vizualizate și parcurse doar din contul de utilizator de pe Platformă. Acestea nu pot fi descărcate pe niciun dispozitiv și este interzisă orice formă de copiere, însușire sau reproducere a Cursurilor cu plată unică, fără acordul nostru prealabil în scris. Odată plătit accesul la Cursul cu plată unică, nu veți putea cere restituirea sumelor de bani plătite, decât în condițiile prevăzute în prezentul document.
14. Vă rugăm să aveți în vedere că participarea la cursurile publicate pe Platformă nu vă garantează reușita la niciun examen, admitere, concurs, ori însușirea cunoștințelor. Procesul de învățare și de asimilare al informațiilor este un proces subiectiv, specific fiecăruia dintre noi în parte, și nimeni din exterior nu poate garanta că asimilarea informațiilor predate se va realiza sau nu. Prin urmare, nu ne asumăm nicio obligație cu privire la rezultatul participării la cursurile publicate pe Platformă și nu garantăm că în urma participării la un curs de pe Platformă vă veți însuși anumite cunoștințe. De asemenea, expresiile de promovare sau materialele promoționale ale Platformei nu reprezintă promisiuni cu privire la posibilele rezultate ce se pot obține în urma parcurgerii cursurilor.
15. Tot conținutul digital, toate cursurile, precum și, dar fără a se limita la: toate postările, videoclipurile, articolele, întâlnirile virtuale înregistrate și orice alt conținut digital publicat pe Platformă sunt proprietatea Societății, doar ea având drepturi de proprietate intelectuală asupra acestora. Toate cele enumerate anterior sunt puse la dispoziția dumneavoastră și aveți acces temporar la acestea, fiind interzisă orice formă de înregistrare, descărcare, copiere, reproducere sau orice altă formă de însușire ori distribuire a acestora, fără acordul prealabil scris al nostru. Este permisă luarea notițelor.
16. Platforma va trebui utilizată în conformitate cu prevederile acestor Termeni și Condiții și orice nerespectare a acestora poate duce la restricționarea accesului la contul dumneavoastră de utilizator sau la ștergerea acestuia.
17. Pentru a vă putea înscrie la un Curs cu abonament sau achiziționa accesul la un Curs cu plată, va fi necesar să vă creați un cont de utilizator pe Platformă.
Crearea contului de utilizator se poate face direct prin intermediul site-ului www.academiademeditatii.ro .
Pentru deschiderea contului de utilizator și înscrierea la curs, trebuie să îndepliniți cumulativ următoarele condiții:
– Să aveți peste 18 ani. În cazul cursurilor adresate copiilor cu vârsta sub 18 ani, înscrierea la curs și crearea contului de utilizator care va fi folosit de copil pentru participarea la cursuri va fi realizată de către reprezentantul legal al copilului (părinte sau tutore). La momentul creării contului de utilizator datele cu caracter personal declarate vor fi cele ale reprezentantului legal (părinte sau tutore) al copilului
– Să dețineți un card bancar valabil cu care se va efectua plata accesului la cursul solicitat;
– Să nu vă fi fost anterior restricționat accesul la Platformă pentru încălcarea Termenilor și Condițiilor, normelor de utilizare a acesteia, regulilor de conduită în timpul întâlnirilor virtuale ori pentru prejudicii aduse Platformei;
– Să acceptați Termenii și Condițiile de utilizare a Platformei;
– Să confirmați că ați citit și sunteți de acord cu Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.
– Să confirmați că ați citit și sunteți de acord cu Politica de confidențialitate.
– Să confirmați că ați citit și sunteți de acord cu Politica de cookie.
– Să confirmați că ați citit și sunteți de acord cu Politica de livrare și retur.
Crearea contului de utilizator reprezintă procese automate care se realizează în baza parcurgerii pașilor prezentați pe Platformă.
Vă asigurăm că, în conformitate cu prevederile din Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal, aveți oricând dreptul de a ne contacta în cazul în care orice proces automat vă creează vreun prejudiciu.
Pentru mai multe detalii cu privire la acest aspect vă rugăm să consultați Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.
În ceea ce privește crearea contului de utilizator în vederea utilizării Platformei de către copiii cu vârsta sub 18 ani, precum și înscrierea la orice curs pentru copiii cu vârsta sub 18 ani, vă rugăm să aveți în vedere că aceste operațiuni pot fi realizate doar de reprezentantul legal al copilului (părinte sau tutore) și, în niciun caz, contul de utilizator și înscrierea la curs nu poate fi realizată de copilul cu vârsta sub 18 ani.
De asemenea, datele cu caracter personal solicitate de noi pentru crearea contului de utilizator și înscrierea la curs vă rugăm să fie doar ale reprezentantului legal (părinte sau tutore) al copilului cu vârsta sub 18 ani.
În cazul în care vom identifica conturi de utilizator create sau înscrieri la cursuri de către copii cu vârsta sub 18 ani, ne rezervăm dreptul să ștergem acel cont pe loc, fără nicio notificare prealabilă, fără nicio altă formalitate sau intervenția unei instanțe de judecată.
Prin acceptarea prezentelor Termeni și Condiții și prin completarea formularului de deschidere a contului de utilizator, a datelor de facturare ori a formularului de înscriere la curs, declarați pe propria răspundere că aveți vârsta de 18 ani, ori în cazul în care contul de utilizator va fi utilizat de un copil cu vârsta sub 18 ani, că sunteți reprezentantul legal al acestuia (părinte sau tutore).
De asemenea, declarați pe propria răspundere că ați citit și ați înțeles în integralitate prezentele Termeni și Condiții și Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal. Nu ne asumăm răspunderea în situațiile în care contul de utilizator sau înscrierea la un curs nu se realizează în conformitate cu prevederile prezentei secțiuni.
18. După crearea contului dumneavoastră de utilizator, prin intermediul acestuia veți putea participa sau accesa cursul la care ați solicitat înscrierea. Pentru a putea accesa cursul va fi necesar să vă accesați contul de utilizator utilizând adresa de e-mail cu care ați creat contul de utilizator și parola pe care ați stabilit-o la crearea acestuia.
19. Contul de utilizator este nominal și nu poate fi transmis altor persoane. Astfel, este interzisă transmiterea datelor de autentificare în contul de utilizator altor persoane cu excepția titularului contului. Singura excepție admisă este cea a situațiilor în care titularul contului de utilizator este reprezentantul legal (părinte sau tutore) al copilului cu vârsta sub 18 ani, care, după crearea contului de utilizator pe Platformă, permite accesul copilului său la cursurile la care s-a înscris.
20. Există posibilitatea ca, din diverse motive, în anumite momente să nu puteți accesa fie cursul la are v-ați înscris, fie Platforma în întregime. Noi nu ne putem asuma funcționalitatea continuă a Platformei, dat fiind faptul că se pot întâmpla foarte multe evenimente care pot afecta disponibilitatea acesteia. De asemenea, pot exista perioade de întreținere ale Platformei sau de actualizare a funcționalităților acesteia, pentru a ne asigura că veți beneficia mereu de cea mai bună experiență de utilizare. Astfel de perioade de întreținere pot duce la indisponibilizarea totală sau parțială a Platformei pentru o perioadă mai mică sau mai mare de timp. Facem tot posibilul pentru a asigura funcționarea continuă a Platformei, însă nu putem garanta acest lucru. Ne angajăm să depunem toate eforturile pentru a menține Platforma accesibilă aproape tot timpul anului, însă dumneavoastră sunteți de acord că pot exista una sau mai multe zile în cursul unui an în care Platforma nu va fi accesibilă din diverse motive și nu veți emite nicio pretenție în legătură cu aceste situații. Disponibilitatea Platformei s-ar putea să mai aibă de suferit și în situațiile în care efectuăm operațiuni de mentenanță sau de îmbunătățire ale acesteia. Vom face tot posibilul ca aceste operațiuni să se desfășoare fără a vă afecta dumneavoastră accesul la Platformă, însă pot exista situații în care accesul și facilitățile Platformei s-ar putea să fie parțial sau total restricționate din pricina unor astfel de operațiuni. Aceste operațiuni pot apărea inopinat, fără a avea posibilitatea să vă contactăm în prealabil în acest sens, ori în cazul în care astfel de operațiuni vor fi planificate și vor necesita o perioadă mai mare de timp, vă vom anunța cu un termen rezonabil de timp înainte, despre perioada de timp în care Platforma va fi indisponibilă
21. În ceea ce privește contul dumneavoastră de utilizator, accesul la contul de utilizator va putea fi suspendat din unul sau mai multe dintre următoarele motive:
– Contul este folosit pentru activități frauduloase;
– Contul este folosit de o altă persoană decât titularul sau copilul minor al acestuia;
– Sunt încălcate prevederile prezentelor Termeni și Condiții sau politici conexe;
– Au fost încălcate Regulile de utilizare a Platformei;
– Descoperim că titularul contului este un copil cu vârsta sub 18 ani care a creat contul singur, fără ca acesta să fie creat de reprezentantul său legal (părinte sau tutore);
– Descoperim că înscrierea la curs s-a făcut direct de copilul cu vârsta sub 18 ani;
– Alte motive care cer suspendarea accesului la cont.
22. În cazul în care accesul la contul dumneavoastră de utilizator este suspendat, la cererea dumneavoastră putem demara o investigație pentru a identifica care sunt motivele ce au determinat suspendarea și, în cazul în care motivele care au dispus suspendarea nu mai subzistă, accesul la contul dumneavoastră de utilizator poate fi redat.
23. Pentru fiecare plată efectuată către noi, veți primi pe adresa de e-mail comunicată la crearea contului de utilizator confirmarea plății respective.
24. Aveți obligația de a verifica, întotdeauna, autenticitatea paginilor în care vă introduceți datele bancare pentru a face plățile. Nu suntem răspunzători pentru situațiile de fraude informatice sau de phishing în care ne-ar fi clonată Platforma de către infractori pentru a vă induce în eroare.
25. Utilizarea Platformei este supusă unor reguli pe care dumneavoastră și copiii dumneavoastră cu vârsta sub 18 ani trebuie să le respectați. Nerespectarea uneia sau mai multora dintre aceste reguli ne va îndreptăți pe noi, în orice moment, și fără nicio notificare prealabilă, punere în întârziere sau intervenția oricărei instanțe de judecată, să suspendăm accesul dumneavoastră la contul de utilizator sau să vă închidem contul de utilizator.
26. Atunci când utilizați Platforma, aveți următoarele obligații și este imperativ să respectați următoarele reguli:
a) Să utilizați contul de utilizator doar în scopul de a vă înscrie și participa la cursuri, respectiv de a achiziționa produsele oferite spre vânzarea directă afișate pe site-ul www.academiademeditatii.ro;
b) În cazul în care persoana care va participa la cursuri va fi un copil cu vârsta sub 18 ani, contul de utilizator va trebui creat doar de către reprezentantul legal al acestuia (părinte sau tutore), cel din urmă fiind obligat să supravegheze utilizarea Platformei de către copilul cu vârsta sub 18 ani de fiecare dată când acesta accesează Platforma și pe toată durata accesării;
c) Înscrierea la un nou curs, dezabonarea sau reabonarea se vor face doar de către titularul major al contului de utilizator sau de reprezentantul legal (părinte sau tutore) al copilului cu vârsta sub 18 ani;
d) Orice plăți efectuate prin intermediul Platformei se vor realiza de către titularul major al contului de utilizator sau de reprezentantul legal (părinte sau tutore) al copilului cu vârsta sub 18 ani;
e) Toate comunicările se vor purta doar cu titularul major al contului de utilizator sau cu reprezentantul legal (părinte sau tutore) al copilului cu vârsta sub 18 ani;
f) Este interzisă descărcarea, înregistrarea, copierea, distribuirea, replicarea, comercializarea sau orice altă formă de copiere, distribuire sau însușire a conținutului digital disponibil pe Platformă, inclusiv a întâlnirilor virtuale înregistrate, publicate pe Platformă;
g) Participanții în cadrul întâlnirilor virtuale trebuie să aibă o conduită civilizată și adecvată în timpul întâlnirilor virtuale;
h) Să nu adresați injurii ori jigniri altor utilizatori, profesorilor / instructorilor în timpul întâlnirilor virtuale, atât atunci când luați cuvântul, cât și prin intermediul mijlocului de comunicare prin chat;
i) Atunci când utilizați chatul în timpul întâlnirilor virtuale să nu transmiteți mesaje injurioase, discriminatorii, xenofobe, rasiste, politice, obscene, cu tentă sexuală ori alte mesaje care ar denatura scopul chatului de a adresa întrebări referitoare la lecția predată;
j) Să nu utilizați contul de utilizator sau Platforma în alte scopuri decât cele pentru care au fost create;
k) Să nu transmiteți niciunei terțe persoane datele de autentificare ale contului de utilizator, ori să permiteți altei persoane accesul la contul de utilizator, cu excepția situațiilor copiilor cu vârsta sub 18 ani, cărora li se va permite accesul la contul de utilizator de către reprezentantul legal (părinte sau tutore), titular al contului de utilizator, și numai sub supravegherea acestuia;
l) Să nu întreprindeți niciun fel de acțiuni care ar putea afecta funcționalitatea Platformei, disponibilitatea acesteia sau conturile altor utilizatori.
27. În cazuri excepționale și justificate, în funcție de politica noastră comercială, chiar dacă nu sunt îndeplinite condițiile de restituire din prezentele Termeni și Condiții, ne puteți contacta pentru a decide, la libera noastră apreciere și discreție, dacă vă putem rambursa, total sau parțial, anumite sume de bani. Vă rugăm să aveți în vedere că aceasta este doar o posibilitate, restituirea făcându-se doar la aprecierea și discreția noastră, nereprezentând un drept pentru dumneavoastră.
XIII. FORŢA MAJORĂ
1. Forța majoră constă în orice situații sau evenimente imprevizibile și independente de voința părților contractante, care fac ca îndeplinirea obligațiilor contractuale să se amâne cu durata de persistență a situației sau a evenimentului considerat ca atare. De exemplu: accidente soldate cu handicap psiho-motor, deces sau catastrofe naturale.
2. Forța majoră exonerează de răspundere Partea care o invocă, pe toată perioada în care se desfășoară.
3. Partea care invocă forța majoră este obligată să o comunice celeilalte părți în termen de 5 zile de la producerea evenimentului și să ia toate măsurile în vederea limitării consecințelor acestuia.
4. Dovada forței majore se va face cu documente justificative, eliberate de autoritățile competente, care confirmă existența forței majore și influența acesteia asupra executării obligațiilor părții care o invocă, comunicându-i-se celeilalte părți în maximum 5 zile de la data apariției.
XIV. ALTE CLAUZE
1. BENEFICIARUL nu va fi îndreptătit să cesioneze şi/sau să transfere drepturile şi/sau obligaţiile rezultând sau derivând din curs către un terţ fără consimţământul scris şi prealabil al FURNIZORULUI.
2. Părţile înţeleg şi acceptă ca toate sumele primite din parteneriate, promovari şi/sau publicitate în legătură cu cursul ce face obiectul prezentelor ”Termenii şi condiţii” îi revin exclusiv FURNIZORULUI.
3. În cazul neachitării în mod integral, exact şi la timp a serviciilor contractate, conform art. IV, PRESTATORUL este absolvit de obligația acordării serviciilor de instruire online.
4. Părţile înţeleg şi declară expres că, în situaţia în care BENEFICIARUL nu participă la toate orele sau nu îşi îndeplineşte în mod exact, integral şi la timp toate temele, sarcinile de lucru şi misiunile oferite lui de către FURNIZOR, acesta nu beneficiază de „GARANŢIE SUCCES CURS”.
5. Părţile înţeleg că, în cazul retragerii din program a BENEFICIARULUI în alte conditii decat cele prevazute la art. X.8., acestuia nu i se restituie nici o sumă din prețul achitat.
6. Întârzierea la plata mai mult de 3 zile lucrătoare, dă dreptul FURNIZORULUI de a întrerupe accesul la serviciile furnizate până la achitarea sumelor cuvenite.
XV. DOCUMENTELE ACORDULUI
1. Prezentele Termenii şi condiţii, Politica de confidențialitate, Politica de livrare și retur, Politica de prelucarea datelor cu caracter personal și Politica de Cookie.
2. Orice altă informaţie de pe www.academiademeditatii.ro
XVI. LITIGII
1. Toate litigiile şi disputele referitoare la prezentul contract vor fi soluţionate pe cale amiabilă.
2. În cazul în care părţile nu reuşesc soluționarea pe cale amiabilă, orice litigiu care decurge din sau în legătură cu prezentul contract, inclusiv referitor la: încheierea, nulitatea, interpretarea, executarea sau desființarea acestuia, va fi soluționat definitiv de către instanțele de judecată de la sediul PRESTATORULUI.
XVII. CLAUZE FINALE
1. Părţile declară că înteleg deplin efectele clauzelor prezente lor în ”Termenii şi condiţiile” şi că aceste clauze reflectă voinţa comună şi neîngradită a părţilor.
2. Orice comunicare dintre părţi referitoare la prezentele ”Termenii şi condiţii” poate fi transmisă prin e-mail la adresele oficiale de comunicare cu FURNIZORUL (contact@academiademeditatii.ro sau luisapaulescu@yahoo.ro) (care sunt afișate și pe site-ul oficial) sau prin scrisoare/mandat poștal expediate la adresa PRESTATORULUI, cu confirmare de primire, potrivit dispozitiilor legale în vigoare.
3. Modificarea prezentelor termeni şi condiţii poate fi făcută de către FURNIZOR, fără acordul scris al părţilor contractante.
4. Clauzele prezentelor termeni şi condiţii se completează cu dispozițiile legale în vigoare.
5. Prezentele Termenii şi condiţiile se supun dispoziţiilor legii române și nu aduc atingere niciunui alt contract încheiat între Părţi.
6. Aveți oricând dreptul de a vă adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului, la următoarele date de contact: Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului, adresa: București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod poștal 011865, telefonul consumatorului: 021.9551, website: https://anpc.ro/ (datele de contact au fost preluate astfel cum au fost publicate pe pagina de internet https://anpc.ro/contact/, consultată ultima oară la data de 21 august 2025).
Iași
0746 388 991
contact@academiademeditatii.ro
WhatsApp Chat
